23 januari 2009

heeij
"YESS, Äntligen fredaaaaaag!" hade jag i vanliga fall ropat ut idag.
Men nu är det inte så, inte alls! Influensan håller i sig och verkar
absolut inte vilja skilja sig från mig...

Jag har varit sjuk sen i måndags och det här börjar bli galet irriterande,
jag orkar inte gå omkring hemma, ensam hela dagarna. Och ja!. jag vet,
det finns mkt, mkt värre saker, men det är inte roligt...
Det ända positiva är att ja hinner med att starta upp bloggen :)
Annars blire inte mkt annat gjort -.-
Ska ta å sätta mig med lite skolarbete idag tänkte jag, vi får väl se hur
lyckat det kommer att kännas på en fredag.

Hoppas alla ni andra får en "überbezt" fredagkväll!
Oavsett vad ni skall göra, festa, myskväll, träffa vänner, sitta ensamma
hemma, hoppas ja att eran kväll blir bra! :)

Själv blire nog till att bara ta det lugnt och titta på ngn film, om det går ngn
bra! Annars får ja be mami lr papi att hyra ngn :)
Jag skulle gärna vilja se den bioaktuella Wallander-Hämnden.
Dock kommer det kännas konstigt eftersom Johanna Sällström inte längre
kommer spela Linda. Jag förstår inte att hon tog sitt liv, fyfan, stackars alla
som det berörde. Hon hade ju en dotter på 5-6(?) år...
Johanna, Johanna.... :
'/
Sen kommer ju inte Ola Rapace vara med längre, för hans rollfigur,
Stefan, tog ju även han livet av sig..
Men men, värt att se om det är ngt att se iaf!

Nä, nu ska jag ta en kopp te, grönt te med citrus får det bli! mums*
Och så ska se om det finns läxor att göra,
Ha en fin kväll, people,
tjingeliing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0