24 januari 2009

heeij
Japp, man kan nog se ett relativt tydligt mönster i mina inlägg,
jag skriver nog allt (vilket ännu inte har hunnit bli så mycket)
efter tolvslaget! :) Men jag är ju lite av en nattuggla oxå. Haha.
Nej, men jag har iaf inga som helst problem med att sitta uppe
hela natten. Det roliga är att jag brukar inte ha jättesvårt att ta
mig upp heller, iaf inte om det är ngt som jag inte vill missa eller
vet att ja måste passa en tid till! Och det är ju bra.

Jag trodde att fredagkvällen skulle bli tråkig. I och för sig hände
det väl inget speciellt, men den blev ändå helt okej!
Jag kom på att jag har saknat min indie musik mer och mer,
så nu lyssnar jag mer på den och nya (för mig) indieband.
Men tro mig, jag släpper inte taget om rocken heller! ;)
Men det är skönt att lyssna på lite gammal och lugnare musik,
jag gillar indie. Och jag har pratat med Julia, my IndieQueen,
hon är bezt, vi har klubbat på att det ska bli en riktig festival-
sommar i sommar. Med en massa indiemusik.
Jag känner på mig att det kommer bli en kanonbra sommar i år!
Och Linn ska vara med! Det vill jag <3
"Sommaren 09 kommer bli nåt att minnas!" det låter ju bra iaf! :)

Sugarplum Fairy,  storsjöyran 07.
Sugarplum Fairy,
Storsjöyran 06.

Jag har även pratat med min bästabästavän, Charlotta idag.
Åh, ja minns fortfarande dagen vi träffades och hur vi träffades. :')
Men nu va det inte det ja tänkte berätta om, utan Charlotta ringde
mig när hon satt på tåget ,hem ifrån skolan, vid 2-tiden och frågade
hur jag mådde. Vi prata på ett tag och sen kom vi in på att prata
sommar. Vi har nämligen planer på att lämna sverige för en
kort tid i sommar. Vi har funderat på att åka till Kreta - Grekland<3
Jag bara ääälskar Kreta, har varit drygt 10 gånger, tröttnar aldrig!
I och med att mami och papi har varit där massa mer gånger, har de
ju lärt känna folk där, som vi brukar träffa när vi är där. Det är mums!
I vilket fall som helst så vill jag galet gärna åka dit med Lotta i sommar.
Så nu blire att hitta en schysst resa. När jag blir frisk, ska vi träffas och
kolla lite! Usch va ja längtar efter det, och Lotta såklart, saknar att inte 
träffa henne varje dag längre :'') 
Älskar henne, hon är bäst! pusspådet*


Kreta.


Kreta, man bara måste älska vattnet.


Kreta, och älskar man inte solnedgången i Chania stad,
 då är det något fel på dig.

Vad har man annars att se fram emot, jo att bli frisk och träffa alla vänner
igen. Saknar Linn och Julia "allram est", thihi*
Och juste, värt att nämna är att vecka sju blire sportlov! Wiiiiiiiiiee*
Då bär det av mot Jämtlands fjäll, närmare bestämt Bydalen,
Oviksfjällen. Galet najjs ska det bli, alla som känner mig vet att
jag bara ääääälskar snö<3
Ett litet dilemma dock!! Jag vill ha med mig både Charlotta och Sara!
Men papi säger att vi inte få plats med all packning då :(
Men va faan, det kan la inte va så svårt, vi har ju inga egna skidor
att släpa med oss och vi tänker ha takbox ändå, för att kunna få
ner packning och skidor sen när man ska fram och tillbaka till backen!
Men giirls, va säger ni, vi kan väl trängas lite, ja kan offra mig att ha väskor
knät om det skulle behövas, bara vi får vara tillsammans vi tre <3
Vi får se, jag är bra på att tjata mig till en del grejor, och tro mig,
jag kommer bli en plåga om ja inte får min vilja i genom i det här fallet :'D
Hoppas det löser sig! <3


Bydalen,
påsklov 08

Ja, vad gör jag annars, jo, jag sitter här och lyssnar på The Pigeon Detectives.
Det är Julia som har fått mig att lyssna på de, och det är jag enormt tacksam
för, för de är sjukt bra! "Take her back" är som ett lyckopiller, man får ett rus ;)


The Pigeon Detectives

Men nu ska jag faktiskt ta och göra annat än att sitta här!
tjingeliing*

Kommentarer
Postat av: Malin

PD <3

2009-01-25 @ 19:18:49
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Linn

ååh, indie sommar med dig&julia låter toppen! kom tillbaka till skolan så vi kan va hela igen, inget är lika roligt om inte alla tre är med!

2009-01-26 @ 17:43:57
URL: http://rockkillskid.blogg.se/
Postat av: Julia

MWÄH! the pigeon detectives<3 emma<3

2009-01-29 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0