25 januari 2009

god aftoon,.
Yeeeeeeyy, jag har tagit mina första steg ute idag! :')
Jag gick faktiskt runt hela kvarteret, stolt*
Fast sen när jag kom in, då va jag trött -.- :')
Så jag tog det lugnt och chilla lite, med lite schyssta
indie-band, det var gött!

Vad har hänt mer.. hm.. Jo, jag har fått en ny vän :D
haha, nej men det va så här:
Jag skulle adda en msn som jag hade fått av en vän,
men klantig som jag är så adda jag naturligtvis fel -.-
Men det va bara roligt, för Jens var snäll :)
Och ett plus är att han är från Jämtland!
Sånt gillar vi! ;) haha.

Nu gör jag nte ett shiiet, snackar med vänner och musik!
Det duger! : >

Nu blire en stoor kopp te,
Tjiiiing*

Kommentarer
Postat av: alexandra

ah det är suuperkul faktiskt! :) Jag går i hammarbygymnasterna. Vet du vilka dem är kanske ?

2009-01-26 @ 15:39:43
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0