25 januari 2009

halluu,
Ikväll har det inte hänt speciellt mkt!
Jag är som sagt fortfarande sjuk, men känner mig mkt bättre.
Så förhoppningsvis blir det skola på måndag, Saknar alla
människor! Jag har lixom inte varit utanför mitt eget hus på en vecka!!!
Ska ev, om det är bra väder dvs, ta renpläden och en filt, och sätta
mig ute på balkongen, I need air! :)

Annars har jag inte mkt att berätta. Har iofs varit väldigt duktig
och gjort massa skolarbete idag, stolt*

Sen så vill jag ha alla tips jag kan få på snygga skidjackor,
jag vill ha en ny! Den jag har nu är helt okej, men jag gillar varken
mönstret, färgen eller passformen, den är bara så breeeeeed,
men dock ganska kort. Kan ju bero på min längd oxå, menmen.
1,75 är ju inte allt för långt!?
Vore i vilket falla som helst jätteschysst om nån ville tipsa, länka sidor.
Mina skidbyxor, jag bara äälskar dom! Snygga, sköna, varma och
baggy till 110% ;) thihi*

Mina är inte identiska med dessa men nästan! :)

Ska faktiskt sova tidigare idag, lycka till Emma, vem försöker du lura ;)
Nej, men ska försöka iaf !
önska mig lycka till! :')

tjiing, puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0