26 januari 2009

tjabbatjenahalluuu,.
Idag är vi gladare, för jag mår bättre! Och antagligen blire skola i morgon!
Jag har saknat allt Estersfolk übermycket! Alltså, det är nåt speciellt med
den skolan alltså! Jag har aldrig haft så många och bra vänner på mina
f d skolor. Ta inte illa upp ni som gått i min klass tidigare, jag tycker om er
också, och ni som behöver veta det, ni vet det! Men på ester, alla, nästan iaf,
är underbara! Jag trivs verkligen, Tack! ;>


Bilden gör mig glad,
jag, Linn, Oliver, Joel, Axel, Lina & Madde
:')
såå snygga är vi* ;>

I morse när jag vakna blev jag lite förvånad, för mami var fortfarande hemma,
nära jag vaknade ca. 8. Det var nämligen så att hon inte mådde bra!
Jag har antagligen smittat henne :/
Men jag var ganska glad att hon sjukskrev sig idag, för jag har varit ensam
hemma så mycket nu! :(
Vi har haft en soft dag, med mycket tedrickande och tittat i böcker och
tidningar. Det var mysigt! (a)

För övrigt är jag väldigt glad, for two reasons,
men det vill jag inte berätta (a) huvudsaken
är att jag är glad! Eller !? :) thihi

Tjiiiing folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0