27 januari 2009

"  today is a good day"


tjeeeenaa!,
ciao mes amigos, Idag är vi glada! Jag mår mycket bättre
och det blev skola idag! :>
Har saknat Linn & Julia grymt, galet mycket!
Och Julia var übersnygg i sitt hår, hon hade färgat det mörkare!
Många sa att det va skönt att ha mig tillbaka, eller åtminstone
att det hördes att jag var tillbaka (a) thihi.

Sen på tåget, på vägen hem, ringde jag min favorit, Lotta<3
Vi prata sportlov och massa annat mys! ;>
När jag kom hem blev det ett fortsatt tjat om att få ta med mig
båda mina älsklingar, Lotta och Sara!
Och actually, så verkar jag få min vilja igenom! :'D wiiiiiiiiie*
Nu ska bara mami ringa och höra så att det är okej för
fam. Hultin, att vi blir några fler som ska låna deras galet
mysiga stuga! Jag lääääääängtar något otroligt faktiskt, jag vill
så gärna åka skidor&snowboard med girlsen! :'>
Jag saknar oss! <3

Nu ska ja kolla mitt schema och sen ska ja ringa Lotta! :>
Tjiiiiing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0