31 januari 2009

tjingeling,.
Då var det redan sista januari och i enbart en dryg halvtimme till.
Tiden går fort och nu låter jag som en tant, så nu slutar jag
kommentera det! :)

Vad har hänt idag då? Jo, jag har träffat Charlotta en snabbis.
Vi var inne på resia i alingsås och frågade om lite alternativ,
tjejen i kassan var jättesnäll och hjälpte oss, tack! :>
Sen fortasatte jag jakten på bra resmål när jag kom hem.
Det gick väl sådär. Jag hitta iofs massa bra, men vi får väl se
i fall det blir nåt! Jobb har ja inte hittat, men jag har ju trots allt
jobb om ja vill, på en gammal prao-plats. Frågan är bara om
jag vill jobba där... :/
Men jag får väl tänka på pengarna $$$$$$$ haha*


Sen är jag übermegaglad! För nu är det bestämt att Sara hänger
med till jämtland. Som vi för övrigt åker till på lördag :D
Jag längtar, det ska bli grymt mysigt att ha med sig tjejorna!
Dom är allt jag har, älskar dom! <3

ciiiiiao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0