30 mars 2009

Hejhej!

Jaa, som sagt, jag skriver inte här speciellt regelbundet,
men förhoppningsvis är det heller ingen som bryr sig!

Vad finns att berätta!?
Tar närmaste dagarna (vilket jag minns något ifrån) :D
Helgen har varit lugn, mysig, soft. Var ute på natten i lördags,
kom hem 20 i 6 eller något. Det va lite kul :) thihi

Igår blev man brunett igen (y) Känns otroligt weird just nu.
Men det ska nog bli bättre : ) hoppas jag ;)




Sen längtar jag något otroligt efter värmen, jag vill ha sooool!
Just nu, fryser jag som bara den, jag har mjukisbyxor, tjocka
strumpor, stoooor tröja och annat varmt! Jag tycker det är
megakallt, dock är det varmt i mitt rum, tror jag håller på att
bli förkyld tyvärr. Orkar varken eller har tid för det just nu..
Det blir till att sova mycket och att knapra i sig vitaminer, dricka
varmt och slappa, låter ju iofs inte helt fel. ;)
Men ja vill inte bli sjuk nu ><

wellwell, Ha det fint!
Tjiiiiiiiiiiiiing Emma! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det mörka håret är jättefint på dig :)

2009-04-05 @ 15:28:36
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0