5 mars 2009

heeij,.
kul att det va typ en månad sedan jag skrev,
eller asså det som är humor är ju att jag då
skrev att det var länge sedan jag hade skrivit
och att jag skulle förbättra mig, ja, ni märker
ju hur bra det gick :'D FAIL, kan man ju lätt säga!

menmen, vi gör ett nytt försök om bättre uppdateringar!

så, vad har hänt på den senaste tiden, inte så mkt!?
en tid var piss, en annan var den bästa tiden någonsin.
en salig blandning av känslor, måste jag säga!
men, just nu har jag lagt detta bakom mig.
jag insåg att det inte var värt all skit, jag gav upp.
en del vill nog säga att det va fegt och att det var en förlust.
själv säger jag att jag gav upp, men med en vinst! jag
orkar inte bry mig om saker som inte betyder ngt för mig
trots allt. jag menar, hade det varit ngt jag tyckte om och
ville ha kvar, då hade jag oxå kämpat för det, inte sant!?
men jag är nöjd som det är nu, det känns skönt, men konstigt,
fast på samma gång som en avlastning :')
livet går ju vidare, jag är inte beroende av "det"...

sen har massvis av grejor hänt, jag har gjort mkt roligt!
orkar inte skriva om allt, men en grej som var sjukt kul
var en fotografering jag, lina å madde va på.
vi hade med oss tre ombyten, blev sminkade och till sist
då fotograferade! det var faktiskt en av dom roligaste
grejorna jag någonsin gjort! :'>
det kanske låter lite ego att säga så, men
jag har aldrig hört så positiva kommentarer tidigare,
och i och med att jag har grymt dåligt självförtroende,
kändes det jätteskönt! jag blev jätteglad verkligen.
jag vet att dom säger mkt för att vara snälla,
men ändå, jag blev verkligen glad! TACK!!
det var roligt!
haha* ;)


jaha, då får vi väl se om jag kan hålla mitt löfte
om mera uppdateringar nu då! haha.
jag ska göra mitt bästa, ingen bryr sig säkert,
men för mig själv, det handlar nog enbart egentligen
om självdisciplin!

tjiiiiiiiiing!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att allting är bra igen :)

2009-03-06 @ 10:39:54
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/
Postat av: emmaa

Ajo, det är soft nu, orkar inte bry mig längre! :')

2009-03-07 @ 21:16:07
URL: http://emmalinneadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0