7 mars 2009

God Afton! :>
Jaha, lite sen middag idag då, som vanligt i och för sig!
Nu sitter jag här och gör i princip ingenting :)
Jag lyssnar på lite skön musik, snackar med vänner
och ska alldeles strax ta en liten prommis med min hund,
som väldigt gärna vill gå ut.

Igår kväll var jag med några i min gamla klass, det var mys.
Vi gjorde hemmagjord pizza och snackade bara lite,
det var skönt med bara soft kväll faktiskt! Tack för det!

Ikväll kunde det varit fest, men jag kände mig lite halvt förkyld,
och kände för att bara slappa hemma, så det blev/ blir en soft
kväll. Har kollat lite avsnitt av The City som jag hade missat,
lyssnat musik på spotify och bara myst hemma.
Riktigt skönt faktiskt!

"The City"

"Whitney Port"

Imorgon blir det städa/plugga! Inte så kul kanske, men det är
sånt som måste göras... tyvärr ;)
Men det blir säkert bra det med. Har ju bara några veckor kvar
så är det ju redan påsklov, det ser vi fram emot!

Men nu ska ja återgå till mitt slappande och ta en kopp te!
Ha det fint!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0