9 mars 2009

helloo...
Idag är jag megatrött -.- thihi
Satt uppe och sms:a med Daniel hela natten typ,
men sen somnade jag... FAIL!! :'DD haha

Jag vaknade, ganska mkt försent, mamma va sur på mig,
jag fattar inte varför hon orkar bry sig ._.
I vilket fall som helst åkte hon iväg med bilen, trots att jag
egentligen va klar... Jaha!? tänkte jag när jag stod där på
trappan, och såg ner på uppfarten, där bilen skulle ha stått...
Jag tittade ner på mobilen och kollade klockan.
06.53!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SKITBRA! mitt tåg går om 7 minuter och jag är i ängabo :o
Men jag tog cykeln och trampa på som fan, och tro det eller ej,
men JAG HANN!! :''DD överlycklig* nästan iaf!

Sen va ja lagom trött i skolan :') thihi..

När vi hade slutat följde jag med Maddie till hemköp, där hon
skulle köpa riskakor, vilket hon inte gjorde! Hon köpte frukt och
naturgodis istället :)
Sedan när vi skulle hem, träffa vi min Lotta! :'>
Och väl hemma i a-sås va ja med lotta en stund, vi gjorde
en megagod smoothie :D
mums*

Men nu ska jag plugga lite, jag har börjat bli så duktig ^^
mohahahah, tjiiingeliiiiiiiiiiiiiing

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag orkar inte plugga :(

2009-03-09 @ 19:18:47
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/
Postat av: emmaa

Mohhahha, men du är duktig Caroline! :')

Jag försöker bara låta smart ^^

2009-03-10 @ 18:45:45
URL: http://emmalinneadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0